marți, 11 noiembrie 2008

Lucrare pentru atestarea competentelor profesionale- analiza preliminara

Titlul lucrarii de atestat pentru competentele profesionale este "Culoarea". Facand o analiza preliminara m-am gandit ca de inceput sa caut pe google toate sursele posibile despre titlul lucrarii si sa adun cat mai multe informatii.
Vreau sa citesc aceste surse si vad cum o sa incep acesta lucrare de atesta. Daca o sa gasesc informatii multe despre "Culoare " as vrea sa termin cat mai repede acest subiect dar tinand cont ca va trebuii sa scriu destul de mult despre culoare nu as vrea sa dau un timp in care sa termin. Pe langa aceasta cautare mai trebuie sa fac si coperta revistei. Sa fiu sincer nu m-am gandit ca sa dau bani la cineva sa mi-l faca pentru ca diploma care o sa o obtin o sa ma ajute foarte mult atunci cand vrea sa ma angajez la CV si nu vreau ca aceasta tema pe care am ales-o sa nu fie facuta de mine. Poate o sa ma ajute in viata daca o sa continuii si mai departe tot in acest domeniu, facand aceasta tema este imposibil sa nu tin minte ceva.
Aceasta munca poate ca o sa fie destul de grea pana cand o sa gasesc informatiile de care am nevoie si de aceea cred ca o sa ma incep sa caut ceea ce am nevoie chiar de saptamana asta pentru ca sa termin cat mai repede posibil ca va trebuii si invat pe cand va trebuii sa prezint ceea ce am facut pentru aceasta lucrare.

Niciun comentariu: