miercuri, 5 noiembrie 2008

Alegerile prezidentiale din America

Noul presedinte al Americii este Barack Obama.
Obama face parte din Partidul Democrat. Este chiar o surpriza pentru multi oameni ca un om de culoare sa candideze pentru a fi ales ca si presedinte. Am vazut si eu la televizor ca foarte multi oameni vroiau o schimbare in SUA de aceea cred eu ca omul de culoare de la Casa Alba in varsta de 47 de ani a iesit invingator in confruntarea sa cu cel care candidase si el pentru a fi presedintele SUA Joh McCain. Chiar daca a fost lupta foarte starnsa intre cei doi, invingatorul a iesit omul de culoare Barack Obama. Chiar daca criza din America se simte foarte tare oameni cred ca au vrut o schimbare poate si pentru ca il cred ca in stare sa rezolve aceasta criza financiara din tara. Aseara am citi si eu despre aceste alegeri din SUA si se zicea ca in urma cu mai bine de 40 de ani nici nu permiteau ca cei de culoare sa voteze dar acum au primul presedinte de culoare. Cei care au mers la urne sa voteze au font un numar foarte mare, fiind chiar un record prezenta la urne. Aseara la unul din posturile de televiziune spuneau ca Obama va castiga detasat fata de contra candidatul sau McCain si asa a fost deoarecce avea nevoie doar de 270 electori dar el a obtinut 338.
John McCain la aflarea acestei vesti trebuia sa dea un interviu in care sa recunoasca ca afost invins de Obama, asa este in SUA. Daca trebuia sa merg si eu la vot, asta insemnand ca trebuia sa fiu cetatean american, si eu vroiam o schimbare, o mentalitate buna si eu votam tot pentru Obama, care cred ca are o mentalitate buna avnad doar 47 de ani pe cand McCain are 72 de ani.

Niciun comentariu: