marți, 18 septembrie 2007

Trecerea de la vacanta la scoala

Intr-o zi de 17 semptembrie m-am reintors la scoala dupa o vacanta de trei luni.O vacanta frumoasa care a trecut repede.
Cand m-am reintors la scoala m-am reintalnit cu colegii mei i-am salutat respectuos si am vorbit cu ei. Dupa ceva timp a aparut si dirigintele nostru NEMETH RADU lam salutat si pe el si l-am intrebat ce a mai facut in vacanta. A inceput fetivitatea si domnul director a luat cuvantul si a inceput prin ai prezenata pe domnul preot si pe domnii de la politie.Dupa ce domnul preot a vorbit donul director i-a dat cuvantul celor de la politie si acestea ne-au spus unele lucruri cum ar fi sa ne ferim de cei care vand draoguri.Dupa ce au terminat cei de la politie a inceput sa-i prezinte pe elevii din clasele a9-a.a trecut si aceasta festivitate ne-am reintorsic cabinetul de informatica a domnului diriginte unde am aflat ca avem colegii noi si am aflat ca avem o colega noua.
Intr-un fel mi-a parut bine ca a inceput scoala pentru ca mi-am revazut colegii intr-un fel imi pare rau ca vacanta a trecut asa repede.

Niciun comentariu: