miercuri, 19 septembrie 2007

Scoala in viata mea

In viata mea scoala este importanta deoarece la scoala inveti intotdeauna lucruri noi.Incepand din clasa a5-a mi-am dat seama ca scoala este foarte importanta pentru ca am avut parintii care mi-au explicat ce insemna sa mergi la scoala.Mi-au spus ca mai important pentru mine pana la varsta de 18 ani este scoala.Daca vrei sa nu fii muncitor la lopata trebuie sa mergi la scoala pana in clasa a 12-a si dupa aia trebuie sa urmezi o facultate.Avand fratii mai mari mi-am dt seama ca daca ia o educatie buna poti sa fii cineva in societate poti sa fii respectat numai daca respecti.
Stiu ca la unii nu le place la scoala deoarece dau vina pe profesori ca nu explica bine ca sun severi dar mai bine ii asa deoarece vedem cu ochii nostrii unde au ajuns unii tineri vedem ca nu fac numai spargeri numai hotii ceea ce nu-i bine ceea ce fac.Imi place la scoala pentru ca in fiecare zi inveti lucruri noi pe care unii elevi nu invata deoarece nu vin la scoala.Am cunoscut mai multe persoane in varsta care spuneau ca regreta ca nu au mers la scoala,erau capabili dar le-a placut mai mult in afara scolii.Unii parinti fac o mare gresala a vietii lor deoarece se indeparteaza de copii si nu ii urmaresc in ceea ce fac nu se intereseaza daca copilul merge la scoala si copilul vazand ca nu este urmarit de parintii lui nu mai frecventeaza scoala si incep sa mearga prin cluburi. Cand este mai in varsta abia atunci isi dau seama ce prostie au facut ca nu au mers la scoala.
De aceea este foarte importanta scoala pentru mine pentru ca in viitor nu vreau sa regret ceea ce puteam face acum.

Un comentariu:

koma spunea...

cam mult scris, n`am citit tot dar cred ca ai cam copiat. esti in urma cu articolele. ai grija la lista colegilor, care e foarte saraca deocamdata.