luni, 5 mai 2008

Ce am vrut si ce am putut realiza in acesta vacanta

In acesta vacanta frumoasa am fost plecat in sat unde imi place sa merg deoarece este un timp de recreere pentru mine pentru ca aerul este mai curat si acolo am vrut sa-mi petrec sarbatorile.
Ca in fiecare an de Paste primul lucru pe care vrei sa-l realizezi este taierea unui miel care este un simbol pentru acesta sarbatoare, acest lucru a fost realizat cu succes.
Inainte de a incepe aceasta vacanta mi-am propus sa o petrec impreuna cu familia. Chiar daca a fost o vacanta foarte scurta de doar o saptamana am petrecut-o in sat alaturi de parintii si fratii mei. Am vrut si eu ca duminica dimineata sa merg la biserica si am realizat acest lucru. In a doua zi de Paste ca in fiecare an fiind un obicei sa mergem sa ne vizitam rudele sau sa vina ei in vizita la noi si acest lucru a fost o realizare cu succes. Tot in acesta vacanta mi-am propus sa merg de 1 mai sa vizitez locuri frumoase din tara. Acest lucru nu l-am putut realiza deoarece fratele meu cu care trebuia sa mergem, a avut ceva probleme in familie si am renunta sa mai mergem, dar acest lucru cred ca o sa realizez cu succes in acesta saptamana la sfarsit daca nu o sa intervina ceva probleme pana atunci.
Eu sper ca ceea ce nu am putut realiza in acesta saptamana care a trecut sa pot sa reusesc sa realizez in timp cat mai scurt.

2 comentarii:

koma spunea...

mai lucreaza la exprimarea artistica.
9

cosmin spunea...

vaiiii